Fiyatına göre çok kaliteli gelmiyor gözüme o ben bu tip koltukları daha fazla seviyorum aslında oyuncu koltuklarından
ama fiyatı 500-600 bandında olsa tercih ederim 1100'lere çıkıldıktan sonra xdrivelar alınır
Katılıyorum, Ikea da ki koltuk ne bilim hak etmediği bir tutar. Sünger kısmı bunlar kadar kalın değil, yastık desteği yok, arkaya yaslanma vs kısıtlı. Kendi adıma söylüyorum ben attığım xdrive 15'li olanı alacağım, Ikea da ki boşa para saçmak gibi geldi bana. Umarım sizde istediğiniz şekilde bulursunuz