CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldıktan sonra neye oturuyormuşum dedim 😄 Gerçekten çok rahat dik oturamıyordum. 1 aydır kullanıyorum, dik oturmaya alıştım.
Hayatta dik oturamam. Değil bu kralı gelse yine alışamam yıllardır olan bir alışkanlık vazgeçilmez. 😂 XDrive bakıyorum da stok yok şaka gibi.