CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xDrive almalısın, ben xDrive fırtına kullanıyorum aşırı memnunum. Sizde bütçenizi 250₺ arttırıp xDrive 15’li alabilirsiniz. Aşırı memnun kalacağınızdan eminim.
15 li baktım fakat piyasada yok ne yazık ki. Aslında en güzeli bunu almak gerekli. 😂
https://www.xdrive.com.tr/xdrive-fir...-kirmizi-siyah