• 26-04-2020, 16:13:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, zamanında şoktan ofis koltuğu almıştım fakat çok sık yaslandığımdan dolayı kırıldı. Şimdi koltuk bakıyorum ancak güvenemiyorum. İstediğim koltuk türü 180 derece arkaya yaslanabilen beli ağırtmayacak türde bir koltuk. Günümü bilgisayar başında geçirdiğim için beli ağırtmaması ve rahatlık konusunda sorun yaşatmaması şart. Bütçe olarak 1,000 ₺ ye kadar bütçe ayırdım. Yeter ki kırılıp pişman etmesin.
    Xmax alıcaktım 950 ₺ olanını çift mekanizmalı fakat yorumları kötü olduğu için vazgeçtim.
    Kullandığınız koltuk önerileri vs varsa paylaşırsanız sevinirim.
  • 26-04-2020, 16:16:22
    #2
    hocam tekzen den bakabilirsiniz ben 500 tl ye almıstım
  • 26-04-2020, 16:17:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tıkla
  • 26-04-2020, 16:19:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tekzen den bakabilirsiniz ben 500 tl ye almıstım
    Teşekkürler fakat işte hangisine güvenmek gerekli ona bakıyorum. Çünkü tek sefer alıp uzun süre kullanmak istiyorum.
    SanchezGraphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun aynısından vardı işte yaslanmada kırılıyor.
  • 26-04-2020, 16:19:21
    #5
    https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...-sandalye.aspx bunu bi araştırın isterseniz bende alacağım araştırma aşamasındayım bu modeli baya öneren var
  • 26-04-2020, 16:20:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    https://www.trendyol.com/xdrive/sanc...xoCHpIQAvD_BwE

    AŞIRI RAHAT üstünde uyurum bile
  • 26-04-2020, 16:20:57
    #7
    Hocam xDrive koltuklar suan trendyolda indirimde 1100 Tl bende almayı düşünüyorum bakabilirsiniz.



    MedyaSMMcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.trendyol.com/xdrive/sanc...xoCHpIQAvD_BwE

    AŞIRI RAHAT üstünde uyurum bile
    Gerçekten dediğiniz kadar rahat mı aynısından almayı düşünüyorum bende
  • 26-04-2020, 16:24:53
    #8
    900 TLe koltuk önerecek kadar zengin olmadığımız için R10+ alamayacak mıyız şimdi Garibanın yüzü gülür mü hiç?
  • 26-04-2020, 16:25:01
    #9
    Ben de xDrive öneririm