Merhabalar, zamanında şoktan ofis koltuğu almıştım fakat çok sık yaslandığımdan dolayı kırıldı. Şimdi koltuk bakıyorum ancak güvenemiyorum. İstediğim koltuk türü 180 derece arkaya yaslanabilen beli ağırtmayacak türde bir koltuk. Günümü bilgisayar başında geçirdiğim için beli ağırtmaması ve rahatlık konusunda sorun yaşatmaması şart. Bütçe olarak 1,000 ₺ ye kadar bütçe ayırdım. Yeter ki kırılıp pişman etmesin.
Xmax alıcaktım 950 ₺ olanını çift mekanizmalı fakat yorumları kötü olduğu için vazgeçtim.
Kullandığınız koltuk önerileri vs varsa paylaşırsanız sevinirim.