WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatta dik oturamam. Değil bu kralı gelse yine alışamam yıllardır olan bir alışkanlık vazgeçilmez. 😂 XDrive bakıyorum da stok yok şaka gibi.
Oturursunuz hocam Bende böyle diyordum alıştım. N11, Hepsiburada ve Trendyol'dan bakın orada stoklar var. (xDrive satıcılı olanlardan almanızı öneririm.)