askere gittiğimde herkes kırılıyordu ben hayret ettim bana bir şey olmadı. ve uzun süredir de bir hastalık geçirmiyorum bununla alakalı olacağını düşünüyorum
Kefir içen var mı ?
21
●511
- 22-03-2020, 00:12:35hocam ben devamlı hasta olan mide sorunları huzursuz bağırsak sendromu yaşayan biriydim. belki 1 ay filan kefir içtim düzenli olarak ama markasını sorma a101den filan alıyordum
askere gittiğimde herkes kırılıyordu ben hayret ettim bana bir şey olmadı. ve uzun süredir de bir hastalık geçirmiyorum bununla alakalı olacağını düşünüyorum
- 22-03-2020, 00:13:05Tadı fena değil yoğurt gibi çok az bi acılığı var.
Bakin bunlarda içtiğimiz probiyotik ufaklıklar
https://youtu.be/xVNfqGLVt8Q - 22-03-2020, 00:20:31Hocam bir süre kullandım bir faydasını görmedim.
Balon gibi gezmeye devam.
Bugün IBS Probiyotiği siparişi verdim.
https://www.vitaminler.com/urun/orza...0-kapsul-13425
Eğer olumlu faydası olursa haber ederim. - 22-03-2020, 01:36:41Bugüne kadar içmedik ne yararlı şeymiş arkadaş.
teşekkürler herkese
abi pek çok hastalığın nedeni gibi bunun da nedeni aslında stres, gerginlik te yapamıyoruzki yani her yer on milyon baloncuk stresle doluMuratcanATAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2020, 02:59:31Valla hocam inan senelerdir çekiyorum.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reflüyü tetikliyor gastriti tetikliyor.
Evet aşırı stresli dönemlerden geçtim zaten o zamandan sonra oldu ama şuan aşırı rahatım.
Ne yapsam çözüm bulamadım.
Beraber bi koalisyon yapalım çözüm bulalım
Sosyal hayatımı aşırı etkiliyor. - 22-03-2020, 10:12:10Bende bu süreçte bimden alıp tüketmeye başladım hafif grip başlangıcım var ve 3 gündür ağırlaşması lazımken daha yatağa düşmedim tabi hastalığımda tam anlamıyla geçmedi ben kefire yoruyorum.
Evde yapın diyenlere meraktan soruyorum kıvamını tutturmanın zor olduğunu biliyorum.
Bimdeki sade olan üründe şeker ilavesi vs katkı maddesi yok saf kefir yinede evde yapılanımı tavsiye ediyor sunuz?
Hocam probiyotiklerin onlarca çeşiti var sizin hastalığınıza şifa olacak türü bulup onu tüketmeniz gerekiyor. - 05-04-2020, 02:07:25Üyeliği durdurulduAynı dertten bende muzdaribim arkadaşlar sırf bu yüzden iyi de oldu aslında alkol sigarayı bıraktım 2-3 yıldır ne çekiyorum belli değil balon ve ağrılarla geziyorum. Reflü var tabii IBS de var. Buna çözüm bulabilecek arkadaşa sonsuza kadar dua ederim ... Kefir - ev yapımı turşu hepsini deniyorum ama yine yok yine yok
- 05-04-2020, 02:35:46kudret narı birde bunu dene hocam ben denedim insta dan bi sayfadan aldım antalyada üretiyormuş bana faydası olduArse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
