Bende bu süreçte bimden alıp tüketmeye başladım hafif grip başlangıcım var ve 3 gündür ağırlaşması lazımken daha yatağa düşmedim tabi hastalığımda tam anlamıyla geçmedi ben kefire yoruyorum.
Evde yapın diyenlere meraktan soruyorum kıvamını tutturmanın zor olduğunu biliyorum.
Bimdeki sade olan üründe şeker ilavesi vs katkı maddesi yok saf kefir yinede evde yapılanımı tavsiye ediyor sunuz?
Hocam probiyotiklerin onlarca çeşiti var sizin hastalığınıza şifa olacak türü bulup onu tüketmeniz gerekiyor.