hocam ben devamlı hasta olan mide sorunları huzursuz bağırsak sendromu yaşayan biriydim. belki 1 ay filan kefir içtim düzenli olarak ama markasını sorma a101den filan alıyordum

askere gittiğimde herkes kırılıyordu ben hayret ettim bana bir şey olmadı. ve uzun süredir de bir hastalık geçirmiyorum bununla alakalı olacağını düşünüyorum