• 05-04-2020, 02:47:19
    #19
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Hemen hemen hergün 2 bardak içiyorum. Genelde altınkılıç markasını alıyorum. Ancak size tavsiyem kefir mayası alıp evde kendinizin yapması daha sağlıklı olur. Yapımı çok basit, evli olsam hanıma yaptırırdım 🤣
  • 05-04-2020, 11:00:10
    #20
    Laktozsuz kefir daha iyi gelebilir. Huzursuz bağırsak için bir psikiyatriste görünmek ve onun tavsiyelerine uymak da faydalı olabilir.
  • 05-04-2020, 11:02:10
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ne bu tam olarak ?
  • 05-04-2020, 11:31:50
    #22
    Sade içeceksin meyvelilerden uzak durun.