Kefir içen var mı ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kefir içen var mı ?
21
●
511
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kefir içen var mı ?
1
2
3
05-04-2020, 02:47:19
#19
KET WEB
🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
Hemen hemen hergün 2 bardak içiyorum. Genelde altınkılıç markasını alıyorum. Ancak size tavsiyem kefir mayası alıp evde kendinizin yapması daha sağlıklı olur. Yapımı çok basit, evli olsam hanıma yaptırırdım 🤣
05-04-2020, 11:00:10
#20
mener
Laktozsuz kefir daha iyi gelebilir. Huzursuz bağırsak için bir psikiyatriste görünmek ve onun tavsiyelerine uymak da faydalı olabilir.
05-04-2020, 11:02:10
#21
Raymond
Üyeliği durduruldu
ne bu tam olarak ?
05-04-2020, 11:31:50
#22
Gizlen
Sade içeceksin meyvelilerden uzak durun.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler