Hemen hemen hergün 2 bardak içiyorum. Genelde altınkılıç markasını alıyorum. Ancak size tavsiyem kefir mayası alıp evde kendinizin yapması daha sağlıklı olur. Yapımı çok basit, evli olsam hanıma yaptırırdım 🤣