Konu
Kefir içen var mı ?
05-04-2020, 02:47:19
#19
KET WEB
🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
Hemen hemen hergün 2 bardak içiyorum. Genelde altınkılıç markasını alıyorum. Ancak size tavsiyem kefir mayası alıp evde kendinizin yapması daha sağlıklı olur. Yapımı çok basit, evli olsam hanıma yaptırırdım 🤣