• 09-03-2020, 23:36:03
    #64
    Üyeliği durduruldu
    2000 yılından sonra aşk mı kaldı 😔 Paran varsa sevilirsin paran yoksa sevilmezsin veya dikkat çekerek onuda serseriler güzel beceriyor... Bekleyin herşeyin önceliği Allah'ın rahmeti...
  • 09-03-2020, 23:45:27
    #65
    TakipMedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 yılından sonra aşk mı kaldı 😔 Paran varsa sevilirsin paran yoksa sevilmezsin veya dikkat çekerek onuda serseriler güzel beceriyor... Bekleyin herşeyin önceliği Allah'ın rahmeti...
    Giden gitti artık takmayacagim



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni sevmemesini niye "Erkekligine" yediremiyorsun. Erkeklikle ne alakasi var, kac yasindasin bilmiyorum ama issiz gucsuz ve ergen birine benziyorsun.
    Git oku, kendini gelistir, erkekligini gelistir once !

    Ayrica seni instagram takip etmemesi ama sevdigi kisiyi takip etmesinde kafana almayacak ne var ? Gayet olmasi gerek degil mi?
    18 yaşındayım işsiz güçsüz değilim neyin ne olduğunu da biliyorum hocam aşk nedir bilirmisin
  • 09-03-2020, 23:55:05
    #66
    Dostum ben hayatta unutamamam vazgeçemem diyordum 2 sene platonik sevdim ondan sonra açıldım kıza bir cesaretle benden beklemiyordu aynı mahalledeniz bir iki ay sosyal medyadan konuştuk yeteri kadar samimi olduğumuzu tanıdığımızı düşününce kendisini birkaç defa buluşmaya davet ettim ondan sonra zaten mesajlara görüldüler felan kız yazmaz oldu yada yazsada peki ok tarzı kısa kısa mesajlar bende neden bu şekilde deyince hiç sallamadı bile mesajlarıma bakmadı neyse bu olaylardan sonra bi 2 yıl daha sevdim her dışarda gördüğümde elim ayağıma dolaşıyordu hangi kıza baksam oydu sanki.
    Asla unutamam derdim asla vazgeçmem derdim daha çok detaylı birsürü olay yaşadım.... neyse uzatmak istemiyorum özetle değer kıymet bilmiyorlar nerde it kopuk varsa onun peşindeler ve hepde onlar kaybediyor unut gitsin böyle meseleler ile de vakit kaybetme bence çünkü ben çok kaybettim kendini bir işte uzmanlaştır ileriyi düşün
  • 10-03-2020, 00:04:44
    #67
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ben hayatta unutamamam vazgeçemem diyordum 2 sene platonik sevdim ondan sonra açıldım kıza bir cesaretle benden beklemiyordu aynı mahalledeniz bir iki ay sosyal medyadan konuştuk yeteri kadar samimi olduğumuzu tanıdığımızı düşününce kendisini birkaç defa buluşmaya davet ettim ondan sonra zaten mesajlara görüldüler felan kız yazmaz oldu yada yazsada peki ok tarzı kısa kısa mesajlar bende neden bu şekilde deyince hiç sallamadı bile mesajlarıma bakmadı neyse bu olaylardan sonra bi 2 yıl daha sevdim her dışarda gördüğümde elim ayağıma dolaşıyordu hangi kıza baksam oydu sanki.
    Asla unutamam derdim asla vazgeçmem derdim daha çok detaylı birsürü olay yaşadım.... neyse uzatmak istemiyorum özetle değer kıymet bilmiyorlar nerde it kopuk varsa onun peşindeler ve hepde onlar kaybediyor unut gitsin böyle meseleler ile de vakit kaybetme bence çünkü ben çok kaybettim kendini bir işte uzmanlaştır ileriyi düşün
    Şuan aynı şeyi yaşıyoruz ikimiz de
  • 10-03-2020, 00:07:53
    #68
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan aynı şeyi yaşıyoruz ikimiz de
    benden geçeli bu işler 2 sene oluyor yaklaşık duygularım köreldi diyebilirim şuan sadece spor ve yazılım ile ilgileniyorum dediğim gibi boşa harcayacak zaman yok dostum ilerde inşh daha iyileri çıkar karşına sende boşver
  • 10-03-2020, 00:14:23
    #69
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benden geçeli bu işler 2 sene oluyor yaklaşık duygularım köreldi diyebilirim şuan sadece spor ve yazılım ile ilgileniyorum dediğim gibi boşa harcayacak zaman yok dostum ilerde inşh daha iyileri çıkar karşına sende boşver
    Aynen giden gitti napalim
  • 10-03-2020, 03:33:49
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Aşk yalandır. Daha dün senin için ölürüm diyenler evlendikten sonra eşni öldürüyor. Sana tapıyorum diyenler evlendikten sonra tepiyor.

    Bu arabesk toplumu iyice mahvetti. Saygısız sevgisiz merhametsiz aşklar isanı her zaman tahrip eder.
  • 10-03-2020, 03:45:21
    #71
    @Enes65532;

    Öncelikle merhaba kardeşim forumdaki herkes gibi sana unut demeyeceğim çünkü istesende unutamayacaksın.Herşeyi zamana bırakman lazım.Zaman herşeyin ilacı.Sana 1 adım atana sen 2 adım at , Senden 1 adım uzaklaşana sen 2 adım uzaklaş.Yok ben uzaklaşmayacam diyorsan sonu elbet hüsranla bitecektir.Zevk aldığın şeylerle daima uğraş ne bileyim Gezmek olur,Çalışmak olur,Yüzmek olur,Müzik dinlemek olur tabi arabesk değil mesela Ney ile dinlenen müzikler olabilir, ilahide olabilir.Müzikle ruhunu iyileştirebilirsin sana aşağıda bir link bırakacağım onu dinle .Hayattan hiç bir zaman ümidini kesme o kız olmasa başka kız olur.Çevrende eminim o kızdan daha iyi kızlar vardır.Her şerde bir hayır vardır.Kısmetinde sana çok değer verecek sözlerine ve yüreğine kıymet gösterecek elbet biri çıkacaktır bilemezsin ki . o yüzden negatif düşünme pozitif ol ki çevrendekilerde sana karşı pozitif olsun . Bu dediklerimi yaparsan o kızın yüreğinde bıraktığı hasar giderek kaybolur.Vaktin bolsa Dizi de izleyebilirsin Yunus Emre'nin bütün bölümlerini izlemeni tavsiye ederim.Hoşuna gidecektir .
    DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ VARDIR. (YUNUS EMRE)

    Bu arada dediğim müziğin linki : https://www.youtube.com/watch?v=14Ws10qh7Is
  • 10-03-2020, 07:46:01
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Sandikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @metecangurel; arkadaşımız yardımcı olabilir.
    aşk doktorunuz geldi taktikler bağlama magicleri herşey bende