Birine nasıl kendimi aşk edebilirim
75
●2.037
- 09-03-2020, 23:36:03Üyeliği durduruldu2000 yılından sonra aşk mı kaldı 😔 Paran varsa sevilirsin paran yoksa sevilmezsin veya dikkat çekerek onuda serseriler güzel beceriyor... Bekleyin herşeyin önceliği Allah'ın rahmeti...
- 09-03-2020, 23:45:27Giden gitti artık takmayacagimTakipMedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşındayım işsiz güçsüz değilim neyin ne olduğunu da biliyorum hocam aşk nedir bilirmisinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-03-2020, 23:55:05Dostum ben hayatta unutamamam vazgeçemem diyordum 2 sene platonik sevdim ondan sonra açıldım kıza bir cesaretle benden beklemiyordu aynı mahalledeniz bir iki ay sosyal medyadan konuştuk yeteri kadar samimi olduğumuzu tanıdığımızı düşününce kendisini birkaç defa buluşmaya davet ettim ondan sonra zaten mesajlara görüldüler felan kız yazmaz oldu yada yazsada peki ok tarzı kısa kısa mesajlar bende neden bu şekilde deyince hiç sallamadı bile mesajlarıma bakmadı neyse bu olaylardan sonra bi 2 yıl daha sevdim her dışarda gördüğümde elim ayağıma dolaşıyordu hangi kıza baksam oydu sanki.
Asla unutamam derdim asla vazgeçmem derdim daha çok detaylı birsürü olay yaşadım.... neyse uzatmak istemiyorum özetle değer kıymet bilmiyorlar nerde it kopuk varsa onun peşindeler ve hepde onlar kaybediyor unut gitsin böyle meseleler ile de vakit kaybetme bence çünkü ben çok kaybettim kendini bir işte uzmanlaştır ileriyi düşün - 10-03-2020, 00:04:44Şuan aynı şeyi yaşıyoruz ikimiz deSeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2020, 00:07:53benden geçeli bu işler 2 sene oluyor yaklaşık duygularım köreldi diyebilirim şuan sadece spor ve yazılım ile ilgileniyorum dediğim gibi boşa harcayacak zaman yok dostumEnes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilerde inşh daha iyileri çıkar karşına sende boşver
- 10-03-2020, 00:14:23Aynen giden gitti napalimSeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2020, 03:45:21@Enes65532;
Öncelikle merhaba kardeşim forumdaki herkes gibi sana unut demeyeceğim çünkü istesende unutamayacaksın.Herşeyi zamana bırakman lazım.Zaman herşeyin ilacı.Sana 1 adım atana sen 2 adım at , Senden 1 adım uzaklaşana sen 2 adım uzaklaş.Yok ben uzaklaşmayacam diyorsan sonu elbet hüsranla bitecektir.Zevk aldığın şeylerle daima uğraş ne bileyim Gezmek olur,Çalışmak olur,Yüzmek olur,Müzik dinlemek olur tabi arabesk değil
mesela Ney ile dinlenen müzikler olabilir, ilahide olabilir.Müzikle ruhunu iyileştirebilirsin sana aşağıda bir link bırakacağım onu dinle .Hayattan hiç bir zaman ümidini kesme o kız olmasa başka kız olur.Çevrende eminim o kızdan daha iyi kızlar vardır.Her şerde bir hayır vardır.Kısmetinde sana çok değer verecek sözlerine ve yüreğine kıymet gösterecek elbet biri çıkacaktır bilemezsin ki . o yüzden negatif düşünme pozitif ol ki çevrendekilerde sana karşı pozitif olsun . Bu dediklerimi yaparsan o kızın yüreğinde bıraktığı hasar giderek kaybolur.Vaktin bolsa Dizi de izleyebilirsin Yunus Emre'nin bütün bölümlerini izlemeni tavsiye ederim.Hoşuna gidecektir .
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ VARDIR. (YUNUS EMRE)
Bu arada dediğim müziğin linki : https://www.youtube.com/watch?v=14Ws10qh7Is - 10-03-2020, 07:46:01Üyeliği durdurulduaşk doktorunuz geldi taktikler bağlama magicleri herşey bendeSandikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilerde inşh daha iyileri çıkar karşına sende boşver