2000 yılından sonra aşk mı kaldı 😔 Paran varsa sevilirsin paran yoksa sevilmezsin veya dikkat çekerek onuda serseriler güzel beceriyor... Bekleyin herşeyin önceliği Allah'ın rahmeti...
Giden gitti artık takmayacagim
Seni sevmemesini niye "Erkekligine" yediremiyorsun. Erkeklikle ne alakasi var, kac yasindasin bilmiyorum ama issiz gucsuz ve ergen birine benziyorsun.
Git oku, kendini gelistir, erkekligini gelistir once !
Ayrica seni instagram takip etmemesi ama sevdigi kisiyi takip etmesinde kafana almayacak ne var ? Gayet olmasi gerek degil mi?
18 yaşındayım işsiz güçsüz değilim neyin ne olduğunu da biliyorum hocam aşk nedir bilirmisin