TakipMedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 yılından sonra aşk mı kaldı 😔 Paran varsa sevilirsin paran yoksa sevilmezsin veya dikkat çekerek onuda serseriler güzel beceriyor... Bekleyin herşeyin önceliği Allah'ın rahmeti...
Giden gitti artık takmayacagim



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni sevmemesini niye "Erkekligine" yediremiyorsun. Erkeklikle ne alakasi var, kac yasindasin bilmiyorum ama issiz gucsuz ve ergen birine benziyorsun.
Git oku, kendini gelistir, erkekligini gelistir once !

Ayrica seni instagram takip etmemesi ama sevdigi kisiyi takip etmesinde kafana almayacak ne var ? Gayet olmasi gerek degil mi?
18 yaşındayım işsiz güçsüz değilim neyin ne olduğunu da biliyorum hocam aşk nedir bilirmisin