Dostum ben hayatta unutamamam vazgeçemem diyordum 2 sene platonik sevdim ondan sonra açıldım kıza bir cesaretle benden beklemiyordu aynı mahalledeniz bir iki ay sosyal medyadan konuştuk yeteri kadar samimi olduğumuzu tanıdığımızı düşününce kendisini birkaç defa buluşmaya davet ettim ondan sonra zaten mesajlara görüldüler felan kız yazmaz oldu yada yazsada peki ok tarzı kısa kısa mesajlar bende neden bu şekilde deyince hiç sallamadı bile mesajlarıma bakmadı neyse bu olaylardan sonra bi 2 yıl daha sevdim her dışarda gördüğümde elim ayağıma dolaşıyordu hangi kıza baksam oydu sanki.
Asla unutamam derdim asla vazgeçmem derdim daha çok detaylı birsürü olay yaşadım.... neyse uzatmak istemiyorum özetle değer kıymet bilmiyorlar nerde it kopuk varsa onun peşindeler ve hepde onlar kaybediyor unut gitsin böyle meseleler ile de vakit kaybetme bence çünkü ben çok kaybettim kendini bir işte uzmanlaştır ileriyi düşün