@Enes65532;

Öncelikle merhaba kardeşim forumdaki herkes gibi sana unut demeyeceğim çünkü istesende unutamayacaksın.Herşeyi zamana bırakman lazım.Zaman herşeyin ilacı.Sana 1 adım atana sen 2 adım at , Senden 1 adım uzaklaşana sen 2 adım uzaklaş.Yok ben uzaklaşmayacam diyorsan sonu elbet hüsranla bitecektir.Zevk aldığın şeylerle daima uğraş ne bileyim Gezmek olur,Çalışmak olur,Yüzmek olur,Müzik dinlemek olur tabi arabesk değil mesela Ney ile dinlenen müzikler olabilir, ilahide olabilir.Müzikle ruhunu iyileştirebilirsin sana aşağıda bir link bırakacağım onu dinle .Hayattan hiç bir zaman ümidini kesme o kız olmasa başka kız olur.Çevrende eminim o kızdan daha iyi kızlar vardır.Her şerde bir hayır vardır.Kısmetinde sana çok değer verecek sözlerine ve yüreğine kıymet gösterecek elbet biri çıkacaktır bilemezsin ki . o yüzden negatif düşünme pozitif ol ki çevrendekilerde sana karşı pozitif olsun . Bu dediklerimi yaparsan o kızın yüreğinde bıraktığı hasar giderek kaybolur.Vaktin bolsa Dizi de izleyebilirsin Yunus Emre'nin bütün bölümlerini izlemeni tavsiye ederim.Hoşuna gidecektir .
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ VARDIR. (YUNUS EMRE)

Bu arada dediğim müziğin linki : https://www.youtube.com/watch?v=14Ws10qh7Is