Şuan aynı şeyi yaşıyoruz ikimiz de
benden geçeli bu işler 2 sene oluyor yaklaşık duygularım köreldi diyebilirim şuan sadece spor ve yazılım ile ilgileniyorum dediğim gibi boşa harcayacak zaman yok dostum

ilerde inşh daha iyileri çıkar karşına sende boşver