• 08-03-2020, 23:51:16
    #28
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam istersen seni kızdan soğutabilirim
    Nasıl
  • 08-03-2020, 23:51:28
    #29
    Pm Gönderiyorum Hocam büyü kimseyle paylaşmayın...
  • 08-03-2020, 23:51:55
    #30
    sosyal medya profil fotoğraflarına alevli enes yazısını ekle.
    Hoşlandığın kız twitter'dan twit attığında beğen
    İnstagramdan fotoğraf attığında beğen
    Facebookdan durum paylaştığında hemen beğen
    r10'da bu mesajımı beğen her türlü sende hocam
  • 08-03-2020, 23:51:56
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam açık konuşmak gerekirse en doğru yol arkadaşlıktan ilerlemek olur ben bir kıza asla kendimi sevdiremem demiştim ama cidden herşey zamanla oluyor başta sıkma kızı kendine bırak arada arama sorma instagama sürekli güzel durumlar at komik durumlar at kızın derdini dinle kanından git ama asla sıkma 1 2 gün görüşme arada buluş gez eğlen eğer cidden uygunsa zamanla herşey olur olmassada sal gitsin iyi akşamlar
  • 08-03-2020, 23:52:23
    #32
    Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.
  • 08-03-2020, 23:53:09
    #33
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sosyal medya profil fotoğraflarına alevli enes yazısını ekle.
    Hoşlandığın kız twitter'dan twit attığında beğen
    İnstagramdan fotoğraf attığında beğen
    Facebookdan durum paylaştığında hemen beğen
    r10'da bu mesajımı beğen her türlü sende hocam
    Haha hocam instagram ilk ben beğeniyorum zaten
  • 08-03-2020, 23:53:37
    #34
    Bunu dinleyerek gezinin konuda
    https://youtu.be/dAeb5LkcTb8
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-03-2020, 23:56:09
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu dinleyerek gezinin konuda

    https://youtu.be/dAeb5LkcTb8
    Neden yaşıyoruz gece olunca bitiyoruz be zalim fotosuna bakıyorum
  • 08-03-2020, 23:57:59
    #36
    Gençler, arkadaşlar, büyüklerim, küçüklerim, değerli forum üyeleri ne yapıyorsunuz Allah aşkınıza? Konuyu açan kişi sevdiği kızın başka birini sevdiğini bu durumu kendine yediremediğini vs söylemiş. Kendisine nasıl aşık edeceğini sormuş. Çoğu kişi de üzülerek okudum ki ben unuttum 3 yıl oldu 5 yıl oldu sabret sen de unutacaksın demiş. Allah aşkınıza ne için 3-5 sene bekliyorsunuz? Hayatta 1 saniyenin bile çok değerli olduğunu anlamaya çalışın ve mantık çerçevesinde düşünün çok rica ediyorum hepinizden. Hastalıklı bir konu ve yorumların çoğu Biten şey bitmiştir. Bitmeseydi bir şekilde bitti denilmezdi. Olacağı varsaydı da çoktan olurdu. Kızcağız seni sevmiyorsa sevmiyordur. Beklemenize gerek yok. Yas tutarsınız elbette üzülürsünüz ama inanın 2.5 sene 5 sene 4 sene gibi beklenen yıl sayıları bana hiç ama hiç normal gelmedi. Burada bir obsesyon var, hastalık yani. Birini özellikle de biten bir ilişkiyi 3-5 sene düşünmek ve üzülmek yerine başka uğraşlar bulun, başka şeyleer yapın, daha çok çalışın, kendinize yatırım yapın, basit bir şey yapın ama 3-5 sene gibi uzunca yıllar biten bir ilişki üzerine düşünmek gibi sizleri oldukça yıpratan bir şeyi asla yapmayın. Hayatınız ve sağlığınız sandığınızdan daha değerli.