Unut hocam unut.
İmkansız o.
Tecrübe ile sabit.
Bak ben ona bambaşka bir hayata gönderdim.
Sorduğum tek bir sorunun cevabını vermediği için şimdi aranızdayım
Bazen unutmak güzel şeylere vesile oluyor. (Kolay değil unutmadım ama onsuzluğa alışıyorsunuz)
Sana net birşey söyleyebilirim Senin sevdiğinden hiçbir zaman beklentin olmasın amacın seni seveni bulmak olsun çünkü sevilmek daha güzel senin sevdiğinle orta yolda buluşman çok zor ...
Beni dinlemen için ne istiyorsan onu yapabilirim sana tek önerim bunun için uğraşma. Birini kendine aşık edemezsin kendini birine sevdirmek için uğraşma zoru zoruna bazı şeyler olmaz. Umduğunu değil bulduğunu seveceksin. Aşk dediğin şey kimyasal bir olay kafa yapına uygun başka birini bulmaya bak zorlama şeyler için hem kendini yorma yıpratma hemde zamanını hiçe sayma.Bunu başarsan bile ileride tekrar patlak verecektir. Unutmak zor ama DİNLE BENİ !!!
İnşallah unuturum ama olmuyor geceleri aklıma geliyor hep gözüm kapatınca
enes bey her yorumumu veya gönderimi beğendiğinde mutlu oluyorum her yorumunu beğenelim sende mutlu ol.
Benim geçmişimdeki her kızı unutmam bi kadeh rakıya baktı. Emin olki ondan sana hayır gelmez bu hayattaki engin tecrübelerime dayanarak söylüyorumki sen ne kadar fazla peşinden koşarsan onun g*tünü o kadar kaldırırsın. Koyver o gelir baktın gelmiyor diyeceğin tek kelime "Nasibim bu değilmiş". Senin bir nasibin var ve o çıkacak karşına. Sal gitsin.(8 Aylık nişanlıyım)