Gençler, arkadaşlar, büyüklerim, küçüklerim, değerli forum üyeleri ne yapıyorsunuz Allah aşkınıza? Konuyu açan kişi sevdiği kızın başka birini sevdiğini bu durumu kendine yediremediğini vs söylemiş. Kendisine nasıl aşık edeceğini sormuş. Çoğu kişi de üzülerek okudum ki ben unuttum 3 yıl oldu 5 yıl oldu sabret sen de unutacaksın demiş. Allah aşkınıza ne için 3-5 sene bekliyorsunuz? Hayatta 1 saniyenin bile çok değerli olduğunu anlamaya çalışın ve mantık çerçevesinde düşünün çok rica ediyorum hepinizden. Hastalıklı bir konu ve yorumların çoğu

Biten şey bitmiştir. Bitmeseydi bir şekilde bitti denilmezdi. Olacağı varsaydı da çoktan olurdu. Kızcağız seni sevmiyorsa sevmiyordur. Beklemenize gerek yok. Yas tutarsınız elbette üzülürsünüz ama inanın 2.5 sene 5 sene 4 sene gibi beklenen yıl sayıları bana hiç ama hiç normal gelmedi. Burada bir obsesyon var, hastalık yani. Birini özellikle de biten bir ilişkiyi 3-5 sene düşünmek ve üzülmek yerine başka uğraşlar bulun, başka şeyleer yapın, daha çok çalışın, kendinize yatırım yapın, basit bir şey yapın ama 3-5 sene gibi uzunca yıllar biten bir ilişki üzerine düşünmek gibi sizleri oldukça yıpratan bir şeyi asla yapmayın. Hayatınız ve sağlığınız sandığınızdan daha değerli.