• 08-01-2020, 20:37:35
    #1
    arkadaşlar 5 gündür tuşlu bir telefon kullanıyordum. az önce kendime ait olan huawei marka telefona sim kartımı taktım ve şebeke yok hatası aldım. daha sonra turkcell teknoloji uzmanları ile görüştüm ve imei numaramın kopyaladığını öğrendim. inanmadım girdim https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama sorguladım "Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir." yazıyor. Şimdi ne yapabilirim daha önce başına böyle bir olay gelmiş olan varsa yardım edebilir mi
  • 08-01-2020, 20:40:49
    #2
    Cihaz faturası ile yada imei kayıt etti isen o bilgi ile btk ya yazılıyor ve sadece verdiğin Numaralar ile o telefonda o

    sistemin bu kötülüğü var artık telefonun 2.el satışı seninkinde bitti de ancak parça he ben imei tamiri (anladın sen) yaparım yapılan model bom a açık filan diyorsan da bas imei devam
  • 08-01-2020, 20:43:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Benimde başıma gelmişti aynısı, samsung cihazım vardı kıyada köşede ona taktım şebeke yok sonra imeil kopyalanmış diye mesaj geldi gittim samsung serviside faturası ile bir hat tanımlama yapabiliriz dedi, sonra açtırdım. cihazın faturasını istiyorlar.
  • 08-01-2020, 20:46:17
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz faturası ile yada imei kayıt etti isen o bilgi ile btk ya yazılıyor ve sadece verdiğin Numaralar ile o telefonda o

    sistemin bu kötülüğü var artık telefonun 2.el satışı seninkinde bitti de ancak parça he ben imei tamiri (anladın sen) yaparım yapılan model bom a açık filan diyorsan da bas imei devam
    hocam bende aynısını yaparsam onlardan bir farkım kalmaz benim gibi başkalarıda mağdur olur.

    Nuvem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde başıma gelmişti aynısı, samsung cihazım vardı kıyada köşede ona taktım şebeke yok sonra imeil kopyalanmış diye mesaj geldi gittim samsung serviside faturası ile bir hat tanımlama yapabiliriz dedi, sonra açtırdım. cihazın faturasını istiyorlar.
    buraya yazmadan önce bir kaç video izledim sonra faturayı aramaya başladım fatura kayıp hocam
  • 08-01-2020, 20:48:59
    #5
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende aynısını yaparsam onlardan bir farkım kalmaz benim gibi başkalarıda mağdur olur.


    buraya yazmadan önce bir kaç video izledim sonra faturayı aramaya başladım fatura kayıp hocam
    Fatura kayıp ise ee pasaport imei de değil senin ki
    Belki servis yardımcı olur ki onlarda aracılıkta bile fatura istiyor işin zor
    Eğer faturan olsa idi kendin yada servis üzerinden btk ya başvurup verdiğiniz tel numaraları için o imei açılıyor
    Meaela 323424 diye numara verdin
    425245 Numaralı hat tak yine olmaz verdiklerin oluyordu işte bu yüzden 2. El değerinde düştü
    Tavsiyem diğerlerine uy sen en mantıklısı bu
  • 08-01-2020, 20:52:20
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura kayıp ise ee pasaport imei de değil senin ki
    Belki servis yardımcı olur ki onlarda aracılıkta bile fatura istiyor işin zor
    Eğer faturan olsa idi kendin yada servis üzerinden btk ya başvurup verdiğiniz tel numaraları için o imei açılıyor
    Meaela 323424 diye numara verdin
    425245 Numaralı hat tak yine olmaz verdiklerin oluyordu işte bu yüzden 2. El değerinde düştü
    Tavsiyem diğerlerine uy sen en mantıklısı bu
    evde kullanılmayan 2 tane tuşlu telefon var bunların imei numarsını alsam sorun çıkar mı ?
  • 08-01-2020, 20:55:01
    #7
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar 5 gündür tuşlu bir telefon kullanıyordum. az önce kendime ait olan huawei marka telefona sim kartımı taktım ve şebeke yok hatası aldım. daha sonra turkcell teknoloji uzmanları ile görüştüm ve imei numaramın kopyaladığını öğrendim. inanmadım girdim https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama sorguladım "Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir." yazıyor. Şimdi ne yapabilirim daha önce başına böyle bir olay gelmiş olan varsa yardım edebilir mi
    daha önce başıma böyle bir olay geldi j7 telefonumun imei numarası kopyalanmıştı gittim telefoncudan kaçak bi şekilde numara attırdım oda bir ay sürmedi farklı yöntemler söylediler belli bir ücret veriyorsun tek bir telefon numarasına kayıtlı bir şekilde imei sana veriyorlarmış ama numarayı değiştiremiyorsun ve ücret ödüyrsun denilince gittim telefon aldım ve telefonu aldığım gunden beri ne bir vpn uygulaması ne de root uygulaması kurmadım onlardan dolayı bunlar başıma geldi Allah belasını versin siz siz olun sakın telefonlarınızı rootlamayın yok vpn uygulaması yok wifi kırma uygulaması vs ugraşmayın benyandım eller yanmasın.
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde kullanılmayan 2 tane tuşlu telefon var bunların imei numarsını alsam sorun çıkar mı ?
    Aynısını denedim yukarıda yazdıgım gibi 1 ay sürmedi sırf onun yüzünden tuşlu telefonu kırmıştım aman kimse açmasın bendeki imei gitmesin diye... ulan ne günlerdi be
  • 08-01-2020, 20:57:07
    #8
    Teknosadan Alınma Nexus cihaz var kutu duruo faturası yok bulamadım bu ay içinde telefon kapanıcak imei kopyalanmış nasıl oluyorsa artık. Acaba belli bir seneden sonra imei ler patlaması normal bişimi 1 kere tamire gitti ondada ben başındaydım zaten tamir edileli cok zaman oluyorda imei kopyalanması nasıl yapılmış acaba değişik ne yapabilirim. Sonuçta zamanında sıfır alınmış telefon
  • 08-01-2020, 21:57:18
    #9
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce başıma böyle bir olay geldi j7 telefonumun imei numarası kopyalanmıştı gittim telefoncudan kaçak bi şekilde numara attırdım oda bir ay sürmedi farklı yöntemler söylediler belli bir ücret veriyorsun tek bir telefon numarasına kayıtlı bir şekilde imei sana veriyorlarmış ama numarayı değiştiremiyorsun ve ücret ödüyrsun denilince gittim telefon aldım ve telefonu aldığım gunden beri ne bir vpn uygulaması ne de root uygulaması kurmadım onlardan dolayı bunlar başıma geldi Allah belasını versin siz siz olun sakın telefonlarınızı rootlamayın yok vpn uygulaması yok wifi kırma uygulaması vs ugraşmayın benyandım eller yanmasın.


    Aynısını denedim yukarıda yazdıgım gibi 1 ay sürmedi sırf onun yüzünden tuşlu telefonu kırmıştım aman kimse açmasın bendeki imei gitmesin diye... ulan ne günlerdi be
    hocam vpn olarak psiphon kullanıyorum onun dışınad herhangi bir wifi kırma uygulaması veya illegal bir uygulama yok telefonda ama çalan çalıyor işte

    iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknosadan Alınma Nexus cihaz var kutu duruo faturası yok bulamadım bu ay içinde telefon kapanıcak imei kopyalanmış nasıl oluyorsa artık. Acaba belli bir seneden sonra imei ler patlaması normal bişimi 1 kere tamire gitti ondada ben başındaydım zaten tamir edileli cok zaman oluyorda imei kopyalanması nasıl yapılmış acaba değişik ne yapabilirim. Sonuçta zamanında sıfır alınmış telefon
    yeni sisteme göre telefonu hatta uyumlu hale getiriyorsun. 250tl veriyorsun telefon sadece o hatta çalışıyor.