Cihaz faturası ile yada imei kayıt etti isen o bilgi ile btk ya yazılıyor ve sadece verdiğin Numaralar ile o telefonda o

sistemin bu kötülüğü var artık telefonun 2.el satışı seninkinde bitti de ancak parça he ben imei tamiri (anladın sen) yaparım yapılan model bom a açık filan diyorsan da bas imei devam