Benimde başıma gelmişti aynısı, samsung cihazım vardı kıyada köşede ona taktım şebeke yok sonra imeil kopyalanmış diye mesaj geldi gittim samsung serviside faturası ile bir hat tanımlama yapabiliriz dedi, sonra açtırdım. cihazın faturasını istiyorlar.