daha önce başıma böyle bir olay geldi j7 telefonumun imei numarası kopyalanmıştı gittim telefoncudan kaçak bi şekilde numara attırdım oda bir ay sürmedi farklı yöntemler söylediler belli bir ücret veriyorsun tek bir telefon numarasına kayıtlı bir şekilde imei sana veriyorlarmış ama numarayı değiştiremiyorsun ve ücret ödüyrsun denilince gittim telefon aldım ve telefonu aldığım gunden beri ne bir vpn uygulaması ne de root uygulaması kurmadım onlardan dolayı bunlar başıma geldi Allah belasını versin siz siz olun sakın telefonlarınızı rootlamayın yok vpn uygulaması yok wifi kırma uygulaması vs ugraşmayın benyandım eller yanmasın.
Aynısını denedim yukarıda yazdıgım gibi 1 ay sürmedi sırf onun yüzünden tuşlu telefonu kırmıştım aman kimse açmasın bendeki imei gitmesin diye... ulan ne günlerdi be
hocam vpn olarak psiphon kullanıyorum onun dışınad herhangi bir wifi kırma uygulaması veya illegal bir uygulama yok telefonda ama çalan çalıyor işte
Teknosadan Alınma Nexus cihaz var kutu duruo faturası yok bulamadım bu ay içinde telefon kapanıcak imei kopyalanmış nasıl oluyorsa artık. Acaba belli bir seneden sonra imei ler patlaması normal bişimi 1 kere tamire gitti ondada ben başındaydım zaten tamir edileli cok zaman oluyorda imei kopyalanması nasıl yapılmış acaba değişik ne yapabilirim. Sonuçta zamanında sıfır alınmış telefon
yeni sisteme göre telefonu hatta uyumlu hale getiriyorsun. 250tl veriyorsun telefon sadece o hatta çalışıyor.