Cihaz faturası ile yada imei kayıt etti isen o bilgi ile btk ya yazılıyor ve sadece verdiğin Numaralar ile o telefonda o
sistemin bu kötülüğü var artık telefonun 2.el satışı seninkinde bitti de ancak parça he ben imei tamiri (anladın sen) yaparım yapılan model bom a açık filan diyorsan da bas imei devam
hocam bende aynısını yaparsam onlardan bir farkım kalmaz benim gibi başkalarıda mağdur olur.
Benimde başıma gelmişti aynısı, samsung cihazım vardı kıyada köşede ona taktım şebeke yok sonra imeil kopyalanmış diye mesaj geldi gittim samsung serviside faturası ile bir hat tanımlama yapabiliriz dedi, sonra açtırdım. cihazın faturasını istiyorlar.
buraya yazmadan önce bir kaç video izledim sonra faturayı aramaya başladım fatura kayıp hocam