arkadaşlar 5 gündür tuşlu bir telefon kullanıyordum. az önce kendime ait olan huawei marka telefona sim kartımı taktım ve şebeke yok hatası aldım. daha sonra turkcell teknoloji uzmanları ile görüştüm ve imei numaramın kopyaladığını öğrendim. inanmadım girdim
https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama sorguladım "Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir." yazıyor. Şimdi ne yapabilirim daha önce başına böyle bir olay gelmiş olan varsa yardım edebilir mi