Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar 5 gündür tuşlu bir telefon kullanıyordum. az önce kendime ait olan huawei marka telefona sim kartımı taktım ve şebeke yok hatası aldım. daha sonra turkcell teknoloji uzmanları ile görüştüm ve imei numaramın kopyaladığını öğrendim. inanmadım girdim https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama sorguladım "Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir." yazıyor. Şimdi ne yapabilirim daha önce başına böyle bir olay gelmiş olan varsa yardım edebilir mi
daha önce başıma böyle bir olay geldi j7 telefonumun imei numarası kopyalanmıştı gittim telefoncudan kaçak bi şekilde numara attırdım oda bir ay sürmedi farklı yöntemler söylediler belli bir ücret veriyorsun tek bir telefon numarasına kayıtlı bir şekilde imei sana veriyorlarmış ama numarayı değiştiremiyorsun ve ücret ödüyrsun denilince gittim telefon aldım ve telefonu aldığım gunden beri ne bir vpn uygulaması ne de root uygulaması kurmadım onlardan dolayı bunlar başıma geldi Allah belasını versin siz siz olun sakın telefonlarınızı rootlamayın yok vpn uygulaması yok wifi kırma uygulaması vs ugraşmayın benyandım eller yanmasın.
Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evde kullanılmayan 2 tane tuşlu telefon var bunların imei numarsını alsam sorun çıkar mı ?
Aynısını denedim yukarıda yazdıgım gibi 1 ay sürmedi sırf onun yüzünden tuşlu telefonu kırmıştım aman kimse açmasın bendeki imei gitmesin diye... ulan ne günlerdi be