• 08-01-2020, 17:01:25
    #10
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33.230 TL yi yatırdım. Beklemedeyim
    Bende yatırdım bekliyorum. Ocak 24'de açıklanacakmış sanırım.
  • 08-01-2020, 17:02:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yatırdım bekliyorum. Ocak 24'de açıklanacakmış sanırım.
    şubatın ilk haftasına uzatırlar hocam onu.
  • 08-01-2020, 17:02:35
    #12
    yoklama kaçağına düşmüş insana bedelli yaptırmamak epey saçma olmuş. ulan adam zaten bu sebeple bedelli yapmak istiyor. bedellinin amacı yoklama kaçağı ve bakayaları eritmek değil miydi?

    düzeltirler bence ilerde o maddeyi. 15k liralık bedelli de böyle bir şey yoktu.
  • 08-01-2020, 17:04:04
    #13
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubatın ilk haftasına uzatırlar hocam onu.
    Celp seçiminde ilk sıraya Mayıs'ı yerleştirdim. Umarım Mayıs gibi giderim, aradan çıkar artık. Bi an önce açıklasınlar diye bekliyorum.
  • 08-01-2020, 17:12:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Celp seçiminde ilk sıraya Mayıs'ı yerleştirdim. Umarım Mayıs gibi giderim, aradan çıkar artık. Bi an önce açıklasınlar diye bekliyorum.
    sıralama otomatik oluyor dimi hocam. Ben bi celp sıralaması yapmadım çünkü. Şubeye gittim, adam diyor sıralaman iyi hiç değiştirme. mart nisan mayıs diye sıralanmış
  • 08-01-2020, 17:13:53
    #15
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıralama otomatik oluyor dimi hocam. Ben bi celp sıralaması yapmadım çünkü. Şubeye gittim, adam diyor sıralaman iyi hiç değiştirme. mart nisan mayıs diye sıralanmış
    Manuel olarak seçim yapılabiliyordu. Bana uygun olan tarihleri en başa aldım ben. 10 tane falan ay seçilebiliyordu sanırım. Bedelli çıkmazsa diye er/erbaş celp dönemi dahi seçilebiliyordu. Sizin memur uğraşmak istememiş sanırım. E-Devlet üzerinden de yapılıyordu.
  • 08-01-2020, 19:39:09
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kafamı karıştırdın. Okul bittikten sonra 2 yıl tecil ettirebiliyoruz diye biliyorum bende. Şuan e devleti açtım baktım.
    "AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2022 TARİHİNE KADAR ASKERLİKİLE İLİŞİĞİ YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAATETMESİ GEREKMEKTEDİR."
    Bu yazı var. 4. sınıf bitti okulum yarım dönem uzadı. Haftaya final sınavlarım var. Okulu bitireceğim hayırlısıyla 10-15 gün içerisinde. Peki okul bittikten sonra 2 ay içerisinde askerlik şubesine gidip tecil ettirebiliyor muyum? Yoka hemen askere gitmek zorunda mıyım? Var mı bilgisi olan. Ayrıca mesela bu sene haziranda tekrar üni sınavına girip temmuzda tercih yapıp herhangi bir üniversite kazansam 31 aralık 2022 tarihine kadar tekrar tecil ettirebilir miyim?
    E-devlet'ten öğrenci belgesi sorgulayın hocam öğrencilik durumu: aktif ögrenci yazdığı sürece sıkıntı yok ama garantiye almak için okuldan* damgalı öğrenci belgesi alıp 5 dakika askerlik şubesine uğrayın. bazen e-devlet ile askerlik şubesindeki bilgiler farklı oluyor sıkıntı çıkmasın.
  • 08-01-2020, 19:41:39
    #17
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-devlet'ten öğrenci belgesi sorgulayın hocam öğrencilik durumu: aktif ögrenci yazdığı sürece sıkıntı yok ama garantiye almak için okuldan* damgalı öğrenci belgesi alıp 5 dakika askerlik şubesine uğrayın. bazen e-devlet ile askerlik şubesindeki bilgiler farklı oluyor sıkıntı çıkmasın.
    Daha bitmedi hocam okul, şuan devam ediyorum. Haftaya sınavlar var. 1 aya diplomayı alırım herhalde. Sonrasında ne olacak onu soruyorum. Okul bitince bi 2 yıl daha uzatmayı düşünüyordum tecili.
  • 08-01-2020, 21:36:01
    #18
    Merhaba,

    Bende 96 doğumluyum. Sizin yaşadığınız durumun aynısını bende yaşadım ve 2 Ocak'ta bozdurmak zorunda kaldım şuan sınıflandırma bekliyor olarak gözüküyorum.

    Yeni askerlik ile yasalar da değişti sanırım, şimdiden hayırlı teskereler.