Celp seçiminde ilk sıraya Mayıs'ı yerleştirdim. Umarım Mayıs gibi giderim, aradan çıkar artık. Bi an önce açıklasınlar diye bekliyorum.
sıralama otomatik oluyor dimi hocam. Ben bi celp sıralaması yapmadım çünkü. Şubeye gittim, adam diyor sıralaman iyi hiç değiştirme. mart nisan mayıs diye sıralanmış