Merhaba,

Bende 96 doğumluyum. Sizin yaşadığınız durumun aynısını bende yaşadım ve 2 Ocak'ta bozdurmak zorunda kaldım şuan sınıflandırma bekliyor olarak gözüküyorum.

Yeni askerlik ile yasalar da değişti sanırım, şimdiden hayırlı teskereler.