yoklama kaçağına düşmüş insana bedelli yaptırmamak epey saçma olmuş. ulan adam zaten bu sebeple bedelli yapmak istiyor. bedellinin amacı yoklama kaçağı ve bakayaları eritmek değil miydi?

düzeltirler bence ilerde o maddeyi. 15k liralık bedelli de böyle bir şey yoktu.