• 09-01-2020, 09:29:09
    #19
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33.230 TL yi yatırdım. Beklemedeyim
    ++ aynen
  • 09-01-2020, 09:37:33
    #20
    En yakın askerlik şubesine müracat edin diyenler için. Hemen mi gitmek gerekiyor yoksa 2 ay içerisinde gidersek sorun olmaz mı acaba
  • 09-01-2020, 09:48:56
    #21
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kafamı karıştırdın. Okul bittikten sonra 2 yıl tecil ettirebiliyoruz diye biliyorum bende. Şuan e devleti açtım baktım.
    "AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2022 TARİHİNE KADAR ASKERLİKİLE İLİŞİĞİ YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAATETMESİ GEREKMEKTEDİR."
    Bu yazı var. 4. sınıf bitti okulum yarım dönem uzadı. Haftaya final sınavlarım var. Okulu bitireceğim hayırlısıyla 10-15 gün içerisinde. Peki okul bittikten sonra 2 ay içerisinde askerlik şubesine gidip tecil ettirebiliyor muyum? Yoka hemen askere gitmek zorunda mıyım? Var mı bilgisi olan. Ayrıca mesela bu sene haziranda tekrar üni sınavına girip temmuzda tercih yapıp herhangi bir üniversite kazansam 31 aralık 2022 tarihine kadar tekrar tecil ettirebilir miyim?
    bitince okulun gidip yl için 2 yıl tecil şansın olacak. eğer o iki yıl içinde yüksek lisans başlarsan o bitene kadar tecil edecek. aynı şekilde doktora içinde. ama mezun sonrası gitmezsen ve 2yıl tecil ettirip yl başlamazsan.
    alırlar askere. bedelli şansın da olmaz. sene sonu kaçırırsan.
  • 09-01-2020, 12:51:27
    #22
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitince okulun gidip yl için 2 yıl tecil şansın olacak. eğer o iki yıl içinde yüksek lisans başlarsan o bitene kadar tecil edecek. aynı şekilde doktora içinde. ama mezun sonrası gitmezsen ve 2yıl tecil ettirip yl başlamazsan.
    alırlar askere. bedelli şansın da olmaz. sene sonu kaçırırsan.
    Hocam şimdi 15 gün sonra okulum bitse, 1 aya filan diplomayı alsam. Sonrasında 2 ay içerisinde gidip 2 yıl tecil etmek istiyorum desem. Tecil ederler mi? Peki iki yıl içinde yüksek lisansa başlamalısın demişsin. Peki mesela tecil ettirdikten sonra yüksek lisans yapmasam, 2 yıl süre dolmadanda mesela 1.5 sene sonra gidip bedelli askerlik başvurusu filan yapsam? Bu şekilde bir sorun olur mu?
  • 09-01-2020, 13:16:54
    #23
    Konu başlığına geldim 😁 bu nasıl başlık böyle
  • 09-01-2020, 13:18:05
    #24
    En yakın askerlik şubesine müracaat ediniz.

    Aralık başında gittim ocak gibi gel dedi şuan tecil yapamazsın dediler şimdide böyle yazıyor ? Ne oluyoruz daha gencim askerlik için kıymayın bana
  • 09-01-2020, 13:19:28
    #25
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi 15 gün sonra okulum bitse, 1 aya filan diplomayı alsam. Sonrasında 2 ay içerisinde gidip 2 yıl tecil etmek istiyorum desem. Tecil ederler mi? Peki iki yıl içinde yüksek lisansa başlamalısın demişsin. Peki mesela tecil ettirdikten sonra yüksek lisans yapmasam, 2 yıl süre dolmadanda mesela 1.5 sene sonra gidip bedelli askerlik başvurusu filan yapsam? Bu şekilde bir sorun olur mu?

    Diplomayi alinca (lisans) gidersin muayene durumuna gore 2 yil tecil edicekler o sure icinde ylye baslarsan yl suresi 3 yil devam ettigin surece tecil edilir gitmezsen 2 yil bitmeden gidersin sana tarih verirler ama yasal sure sonrasi gidersen bakaya olursun.
  • 09-01-2020, 13:19:38
    #26
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın askerlik şubesine müracat edin diyenler için. Hemen mi gitmek gerekiyor yoksa 2 ay içerisinde gidersek sorun olmaz mı acaba
    Bendede aynısı yazıyor ne yapcaz
  • 09-01-2020, 15:25:32
    #27
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi 15 gün sonra okulum bitse, 1 aya filan diplomayı alsam. Sonrasında 2 ay içerisinde gidip 2 yıl tecil etmek istiyorum desem. Tecil ederler mi? Peki iki yıl içinde yüksek lisansa başlamalısın demişsin. Peki mesela tecil ettirdikten sonra yüksek lisans yapmasam, 2 yıl süre dolmadanda mesela 1.5 sene sonra gidip bedelli askerlik başvurusu filan yapsam? Bu şekilde bir sorun olur mu?
    Hocam okulunuzu bitirin diplomanızı alin. Takip eden ilk ay içerisinde askerlik subeye gidip tecil hakkinizi kullanmak istediginizi bildirin. Herhangi bir şartsız, koşulsuz ( diger arkadasin dedigi gibi MUAYENE gibi bir durum soz konusu degil)2 yil tecil ettirin.2 yil içerisinde tekrar okula başlarsanız teciliniz okul bitene kadar uzar. Acik öğretim fakultelerinde de geçerlidir bu. Okula gitmeyip askere gitmek isterseniz e devlet uzerinden tecil bozdurup gidebilirsiniz. Bedelli islemleride e devlet üzerinden yapılıyor. Tum sorularınızı cevapladığımı düşünüyorum.

    **Okul bitirip 2 yil tecil hakkimi kullanmis ve mayista askere gidecek birisi olarak yazıyorum.