kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi 15 gün sonra okulum bitse, 1 aya filan diplomayı alsam. Sonrasında 2 ay içerisinde gidip 2 yıl tecil etmek istiyorum desem. Tecil ederler mi? Peki iki yıl içinde yüksek lisansa başlamalısın demişsin. Peki mesela tecil ettirdikten sonra yüksek lisans yapmasam, 2 yıl süre dolmadanda mesela 1.5 sene sonra gidip bedelli askerlik başvurusu filan yapsam? Bu şekilde bir sorun olur mu?

Diplomayi alinca (lisans) gidersin muayene durumuna gore 2 yil tecil edicekler o sure icinde ylye baslarsan yl suresi 3 yil devam ettigin surece tecil edilir gitmezsen 2 yil bitmeden gidersin sana tarih verirler ama yasal sure sonrasi gidersen bakaya olursun.