kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bitince okulun gidip yl için 2 yıl tecil şansın olacak. eğer o iki yıl içinde yüksek lisans başlarsan o bitene kadar tecil edecek. aynı şekilde doktora içinde. ama mezun sonrası gitmezsen ve 2yıl tecil ettirip yl başlamazsan.
alırlar askere. bedelli şansın da olmaz. sene sonu kaçırırsan.
Hocam şimdi 15 gün sonra okulum bitse, 1 aya filan diplomayı alsam. Sonrasında 2 ay içerisinde gidip 2 yıl tecil etmek istiyorum desem. Tecil ederler mi? Peki iki yıl içinde yüksek lisansa başlamalısın demişsin. Peki mesela tecil ettirdikten sonra yüksek lisans yapmasam, 2 yıl süre dolmadanda mesela 1.5 sene sonra gidip bedelli askerlik başvurusu filan yapsam? Bu şekilde bir sorun olur mu?