Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıralama otomatik oluyor dimi hocam. Ben bi celp sıralaması yapmadım çünkü. Şubeye gittim, adam diyor sıralaman iyi hiç değiştirme. mart nisan mayıs diye sıralanmış
Manuel olarak seçim yapılabiliyordu. Bana uygun olan tarihleri en başa aldım ben. 10 tane falan ay seçilebiliyordu sanırım. Bedelli çıkmazsa diye er/erbaş celp dönemi dahi seçilebiliyordu. Sizin memur uğraşmak istememiş sanırım. E-Devlet üzerinden de yapılıyordu.