Şikayet var hakkında sorum var
16
●496
- 05-01-2020, 00:22:08kesinlikle saçmalık hocam. Şükerler olsun 1 tl haram para yemedimm kendi sektörümde neden 2 kişi yüzenden 10 müşteri kaybedeceğim ki ben yada akıllara *********** olarak neden kazılacağım benakingp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam herhangi bir müşterime daha bir tersimiz olmadı çok şükür. Adam beni sevmiyor gidiyor yapıyor bunu bariz ortada bu ve kanır olmadan onaylanıyor garip.Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2020, 00:32:03Var işteorhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oraya girdiğin sikayette adamlar sen o hizmeti gerçekten aldın mı diye sorgulama yapmıyor almıştır kesin diye bakıyor ama mesela sen o şikayette hizmeti mal ı satansın cevap hakkını para ile kullandırmak için paket adı altında sana abonelik satıyorlar işte bu yüzden karşıyız bizde zaten r10 da konusu vardı hazır onuda bulmuş iken atayim
https://www.r10.net/bilisim-hukuku/1...da-destek.html - 05-01-2020, 00:34:15Ben böyle bir saçmalık görmedim. Site aslında okey yararlı bir site ama bizim gibi insanlara zarar veriyor önlem alınması gerekiyor.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 01:35:43Var hocam zorla 3 yalan şikayeti kaldırtmıştım. Mail gönderin durumu açık açık belirtin, bana 2500 ₺ demişlerdi 1 yıllık kurumsal üyeliği.
Telefon`da duygu diye bir bayanla konuşmuştum.
+ Ben size bu parayı ödemek zorunda değilim.
+Tüm hakları bende olan markamı izinsiz sitenizde kullanıyorsunuz.
+ Şikayet eden kullanıcılardan sadece telefon mail isim soy isim alıyorsunuz peki bunların bizim müşterimiz olduğunu nereden biliyorsunuz?
Sorduğum sorulara tabi ki bir cevabı yoktu, yarım saat sonra tekrar döndü. Murat Bey yetkilimiz ile görüştüm şikayet sayınız az olduğu için 1 yıllık kurumsal üyelik 1000 ₺ olabilir gibi bir yanıt almıştım. Tabi ki kurumsal üyelik almadım, kullandığım sistemde müşteri bilgilerini daha detaylı almaya başladım. Kurumsal üyelik olmadan şikayet var üzerinde şikayet eden kullanıcın isimini görebiliyorsunuz. Bende gelen şikayetlerin tarihleri ile isim karşılaştırması vs yaparak deneme yanılma yolu ile şikayetlerin kimden geldiğini buluyorum. Şuan markam adına hala 3 adet yalan şikayet var kendilerine durumu dün ilettim mail ile cevap bekliyorum cevap geldiğinde bu yazımı editlerim.
Son olarak yasal yollara başvurursanız emin olun siz haklı çıkarsınız şikayet varın haklı çıkma şansı bile yok. Tabi kurumsal üyelik vs aldı iseniz değişebilir. - 05-01-2020, 03:08:47Üyeliği durdurulduSilinebileceğini pek sanmıyorum ancak sikayetvar yönetimini arayarak durumu özetleyip ve bu konu hakkında gerekli işlemin yapılmasını rica edin. Mağdur bir vatandaş olarak yargı yolunun açık olduğunu ve gerekli şikayetlerini de yapacağını, şikayet evvelinde firma yetkilileriyle görüştüğünü ve olumsuz yanıt aldığınızı da ifadenize ekleyeceğinizi mutlaka kendilerine belirtin.
- 11-01-2020, 16:29:16Şikayet sitelerinden şikayet kaldırma ve kanuni haklarınızı yazdığımız yazımızda durumu yalnızca bir kanun kapsamından değil bir çok hukuk alanını içine alır şekilde ayrıntılı olarak değerlendirmiştik. Hukuki haklar konusunda konuşulmuş. Faydalı olması açısından linkini bırakıyorum. https://mihci.av.tr/sikayet-sitesind...ayet-kaldirma/