bu site nasi boyle bise yapabiliyor btk nasi izin veriyor isim karalamaya girer bu
kesinlikle saçmalık hocam. Şükerler olsun 1 tl haram para yemedimm kendi sektörümde neden 2 kişi yüzenden 10 müşteri kaybedeceğim ki ben yada akıllara *********** olarak neden kazılacağım ben
Spam şikayetlere itiraz hakkınız zaten mevcut. Fakat bariz olarak şikayet oluşturulmuş ise sizde kendinizi doğru ifade ederek müşteri memnuniyeti kazanmalısınız., Yok ben kimseyi takmam diyorsanız zaten nerde ne şikayet paylaşılmış umrunuzda olmaz. Çoğu firma takip ettiği gibi bir o kadarı da takmıyor o siteyi.
hocam herhangi bir müşterime daha bir tersimiz olmadı çok şükür. Adam beni sevmiyor gidiyor yapıyor bunu bariz ortada bu ve kanır olmadan onaylanıyor garip.