iyi o zaman misal ben size gıcık oldum hergün spam şikayet giriyim böyle bir saçmalıkmı var ben gece gündüz uyumayacam hizmet vereceğim iki *********** oraya yazacak sitemi etkileneceğim. Böyle bir saçmalıkmı var
Var işte
Oraya girdiğin sikayette adamlar sen o hizmeti gerçekten aldın mı diye sorgulama yapmıyor almıştır kesin diye bakıyor ama mesela sen o şikayette hizmeti mal ı satansın cevap hakkını para ile kullandırmak için paket adı altında sana abonelik satıyorlar işte bu yüzden karşıyız bizde zaten r10 da konusu vardı hazır onuda bulmuş iken atayim
https://www.r10.net/bilisim-hukuku/1...da-destek.html