HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var işte
Oraya girdiğin sikayette adamlar sen o hizmeti gerçekten aldın mı diye sorgulama yapmıyor almıştır kesin diye bakıyor ama mesela sen o şikayette hizmeti mal ı satansın cevap hakkını para ile kullandırmak için paket adı altında sana abonelik satıyorlar işte bu yüzden karşıyız bizde zaten r10 da konusu vardı hazır onuda bulmuş iken atayim
https://www.r10.net/bilisim-hukuku/1...da-destek.html
Ben böyle bir saçmalık görmedim. Site aslında okey yararlı bir site ama bizim gibi insanlara zarar veriyor önlem alınması gerekiyor.