• 04-01-2020, 19:36:19
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Merhabalar kuşbaşılı pide yapmak için alınan etin bir özelliği oluyor mu ?Dana kuşbaşı diyor ama markette bir yemeklik diye geçen var ve orta yağlı- yağsız - sotelik vs olanlar var.
    Hangisinden alınabilir ben pek et yemem sevmemem ama merak ettim.Birde bunu pideci pişirip mi yoksa çiğ mi veriliyor.

    Hazır almaya kalksam servet öderim tanesini burada 25 TL yapıyorlar.Bu yüzden ben genelde iç malzeme alıp yaptırıyorum (mesala 60 TL 10-12 tane kıymalı ve içecekler ve salata yaptırabiliyorum. )

    Bu yüzden bunun için hangi etten alabilirim ? Teşekkürler.
  • 04-01-2020, 19:39:46
    #2
    Merhaba, çok uzun zamandır kasap-şarküteri dükkanımız olduğu İçin biliyorum. Az veya Orta yağlı olması lazım. Küçük doğranması önemli.
  • 04-01-2020, 19:43:26
    #3
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, çok uzun zamandır kasap-şarküteri dükkanımız olduğu İçin biliyorum. Az veya Orta yağlı olması lazım. Küçük doğranması önemli.
    Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.
  • 04-01-2020, 19:45:32
    #4
    Diyetteyiz !!!!
  • 04-01-2020, 19:45:42
    #5
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.
    Biz hep kendimiz veriyoruz eti vs. Eğer kendiniz birgün denerseniz altaki tarifi deneyin. Efsane oluyor.

    Mantar, Dana Kuşbaşı veya Tavuk kuşbaşı, Kaşar, Azıcıkta Tereyağ
  • 04-01-2020, 19:46:09
    #6
    SEO & PR 5421044962
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, çok uzun zamandır kasap-şarküteri dükkanımız olduğu İçin biliyorum. Az veya Orta yağlı olması lazım. Küçük doğranması önemli.
    Teşekkür ederim sağol
  • 04-01-2020, 19:47:34
    #7
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim sağol
    rica ederim. Üsteki tarifi sizin denemenizide tavsiye ederim hocam. 😂
  • 04-01-2020, 19:48:23
    #8
    SEO & PR 5421044962
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.
    Dışarda çoğu yerde böyle bir ton para veriyorsun içinde et bile arıyorsun



    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz hep kendimiz veriyoruz eti vs. Eğer kendiniz birgün denerseniz altaki tarifi deneyin. Efsane oluyor.

    Mantar, Dana Kuşbaşı veya Tavuk kuşbaşı, Kaşar, Azıcıkta Tereyağ

    Ben bu tarifi alayım



    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyetteyiz !!!!
    Yaza fit giriyor muyuz ?
  • 04-01-2020, 19:51:00
    #9
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Yaza fit giriyor muyuz ?
    Allah nasip ederse evet hocam