Hangisinden alınabilir ben pek et yemem sevmemem ama merak ettim.Birde bunu pideci pişirip mi yoksa çiğ mi veriliyor.
Hazır almaya kalksam servet öderim tanesini burada 25 TL yapıyorlar.Bu yüzden ben genelde iç malzeme alıp yaptırıyorum (mesala 60 TL 10-12 tane kıymalı ve içecekler ve salata yaptırabiliyorum.
)Bu yüzden bunun için hangi etten alabilirim ? Teşekkürler.

