mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.
Biz hep kendimiz veriyoruz eti vs. Eğer kendiniz birgün denerseniz altaki tarifi deneyin. Efsane oluyor.

Mantar, Dana Kuşbaşı veya Tavuk kuşbaşı, Kaşar, Azıcıkta Tereyağ