Konu
Pide Ustalarına Bir Sorum Olacak
04-01-2020, 19:43:26
#3
mikbalavseren
Kişiliğin Diriliş Vakti
NecatiGZL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, çok uzun zamandır kasap-şarküteri dükkanımız olduğu İçin biliyorum. Az veya Orta yağlı olması lazım. Küçük doğranması önemli.
Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.