NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, çok uzun zamandır kasap-şarküteri dükkanımız olduğu İçin biliyorum. Az veya Orta yağlı olması lazım. Küçük doğranması önemli.
Teşekkür ederim sağol