mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.
Dışarda çoğu yerde böyle bir ton para veriyorsun içinde et bile arıyorsun



NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz hep kendimiz veriyoruz eti vs. Eğer kendiniz birgün denerseniz altaki tarifi deneyin. Efsane oluyor.

Mantar, Dana Kuşbaşı veya Tavuk kuşbaşı, Kaşar, Azıcıkta Tereyağ

Ben bu tarifi alayım



AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyetteyiz !!!!
Yaza fit giriyor muyuz ?