Dün bir yerde sözde kuşbaşılı pide yedim ama yerken et tadını asla alamadım. Ete dair hiçbir şey hissetmedim diyebilirim. Mekan sahibine ve o pideyi yapan ustalara halen sinirliyim.
Dışarda çoğu yerde böyle bir ton para veriyorsun içinde et bile arıyorsun

Biz hep kendimiz veriyoruz eti vs. Eğer kendiniz birgün denerseniz altaki tarifi deneyin. Efsane oluyor.
Mantar, Dana Kuşbaşı veya Tavuk kuşbaşı, Kaşar, Azıcıkta Tereyağ
Ben bu tarifi alayım

Yaza fit giriyor muyuz ?