Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz?
42
●1.434
- 25-12-2019, 20:22:28GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSizde haklısınız hocam her şey ateş pahası.zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OnurhanKonak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleabdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleShitric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleR10 ailesi olarak evde ve forumda aktif geçeceğiz diye gözüküyor 😂Alicanklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman şimdiden iyi eğlenceler hocam ☺️gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-12-2019, 20:24:05Maalesef hayaller hayatlar ☺️Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım bir gün olur hocam bu gidişle zor gibi ama bir umut. - 25-12-2019, 20:24:10Evde benim için herhangi bir gün.
(daha dün milenyum gelecek diyorduk milenyum geçeli 20 yıl olmuş haberim yok
)
- 25-12-2019, 20:24:27Biraz cips, gazsız içecekler birkaç çikolata alalım ama, vallahi normal günle bir fark olsun.
)