• 25-12-2019, 20:22:03
    #10
    Moskova
  • 25-12-2019, 20:22:28
    #11
    GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evdeyim, yılbaşı için plan yapma alışkanlığım yada hevesim yok. Kısaca evde iş yaparım yada uzanır telefonla uğraşırım başka bişey yok.
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi yere nasıl gidicen 2 kişi gitsen en az 1000 tl ye gelir.
    Sizde haklısınız hocam her şey ateş pahası.

    OnurhanKonak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruma göre akışına bırakacağım diyenler like :d
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her gün ne yapıyorsam o günde onu yaparım.
    Shitric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 un anasayfasında, elim F5 tuşunda geçirecek gibiyim
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez bu sene bu akşamdan farkı olmayacak düşüncesindeyim.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde
    R10 ailesi olarak evde ve forumda aktif geçeceğiz diye gözüküyor 😂



    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moskova
    Ozaman şimdiden iyi eğlenceler hocam ☺️
  • 25-12-2019, 20:23:08
    #12
    Dubai, Paris, NewYork demeyi cok isterdim lakin EVDE
  • 25-12-2019, 20:24:05
    #13
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dubai, Paris, NewYork demeyi cok isterdim lakin EVDE
    Maalesef hayaller hayatlar ☺️
    Umarım bir gün olur hocam bu gidişle zor gibi ama bir umut.
  • 25-12-2019, 20:24:10
    #14
    Evde benim için herhangi bir gün.
    (daha dün milenyum gelecek diyorduk milenyum geçeli 20 yıl olmuş haberim yok )
  • 25-12-2019, 20:24:27
    #15
    Biraz cips, gazsız içecekler birkaç çikolata alalım ama, vallahi normal günle bir fark olsun.
  • 25-12-2019, 20:25:23
    #16
    Bilgisayar başında mandalina yiyerek
  • 25-12-2019, 20:27:21
    #17
    santa domingodaki kız arkadaşlarımla beraber beach clubta yada jakuzide viski yudumlarken 2020 yılına girmek isterdim ama santa domingo neresi bilmiyorum gerçeği kız arkadaşımda yok
  • 25-12-2019, 20:28:13
    #18
    Evde yatarak geçireceğim