Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz?
42
●
1.434
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz?
1
2
3
4
5
25-12-2019, 20:51:32
#28
Misafir
Pijama, mandalina, televizyon, r10
nuritoparli
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
25-12-2019, 21:25:52
#29
spreeX
Arkadaslar 2020 ozel bir sene bir daha 1010 sene sonra ancak bu ozel yili gorebilecek insanlar. Birde bu acidan bakip en azindan evde bile olsa ozel birseyler yapin kendinize.
bknz: 2020 - 3030
25-12-2019, 21:32:21
#30
muhammettas
10 askerle beraber kışlada geçireçeğim
25-12-2019, 21:34:19
#31
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
31 Aralık akşamı sabaha kadar çalışıyor olacağım.
25-12-2019, 21:37:01
#32
ezaman
Evimdeyim inşallah. Çalışırım büyük ihtimalle.
25-12-2019, 21:39:44
#33
nuritoparli
muhammettas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 askerle beraber kışlada geçireçeğim
Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
31 Aralık akşamı sabaha kadar çalışıyor olacağım.
ezaman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evimdeyim inşallah. Çalışırım büyük ihtimalle.
Allah kolaylık versin hocam. İnşallah dilediğiniz gibi geçer.
25-12-2019, 23:18:32
#34
Golsime
Eskiden PTT derdik.
26-12-2019, 00:42:26
#35
Zekovic
Kyk yurdunda ertesi günkü fizik finaline çalışarak :/
26-12-2019, 01:46:52
#36
Eyupoglu
Evde iş yapacağım
Bu ara ne bulduysam aldım para lazım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler