• 25-12-2019, 20:29:10
    #19
    Evde bilgisayar başında geçirecem
  • 25-12-2019, 20:28:58
    #20
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde benim için herhangi bir gün.
    (daha dün milenyum gelecek diyorduk milenyum geçeli 20 yıl olmuş haberim yok )
    Ah yıllar yıllar.

    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    santa domingodaki kız arkadaşlarımla beraber beach clubta yada jakuzide viski yudumlarken 2020 yılına girmek isterdim ama santa domingo neresi bilmiyorum gerçeği kız arkadaşımda yok
    Okurken nasıl da okudum hocam sonu görünce güldürdünüz 😂
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar başında mandalina yiyerek
    İyi taktikmiş hocam denemek lazım ☺️

    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz cips, gazsız içecekler birkaç çikolata alalım ama, vallahi normal günle bir fark olsun.
    Haklısınız hocam iyi eğlenceler
  • 25-12-2019, 20:29:49
    #21
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde bilgisayar başında geçirecem
    Bilgisayar da olmasa ne yapardık ☺️😂
  • 25-12-2019, 20:31:04
    #22
    Bu yılıda kazasız belasız
    atlattık diye şükğr namazı kılacağım ❣🙏
  • 25-12-2019, 20:32:13
    #23
    https://youtu.be/Vd22U7tKgOs​​​​
  • 25-12-2019, 20:32:28
    #24
    Werkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yılıda kazasız belasız
    atlattık diye şükğr namazı kılacağım ❣🙏
    Şükürler olsun reis ☺️
  • 25-12-2019, 20:35:04
    #25
    Bizim bayramımız onları ilgilendirmiyorsa. Onların bayramıda beni ilgilendirmez. Her zaman ne yapıyorsam onu yapacağım.
  • 25-12-2019, 20:37:49
    #26
    Gürcistan da olacağım
  • 25-12-2019, 20:48:43
    #27
    Evde kız arkadaşımla kutlamayı planlıyorum. Ağaç bile süsledik 😂 Dışarsa manyak insanlarla uğraşıp gecemi berbat etme gibi bir düşüncem yok kesinlikle.