• 25-12-2019, 20:17:39
    #1
    Selamlar, Yılbaşını Nerede ve nasıl geçirmeyi düşünüyorsunuz? Özel planlarınız var mı?

    Edit : Evde uzanarak geçireceğim.☺️
  • 25-12-2019, 20:18:44
    #2
    Evdeyim, yılbaşı için plan yapma alışkanlığım yada hevesim yok. Kısaca evde iş yaparım yada uzanır telefonla uğraşırım başka bişey yok.
  • 25-12-2019, 20:18:51
    #3
    Bi yere nasıl gidicen 2 kişi gitsen en az 1000 tl ye gelir.
  • 25-12-2019, 20:18:56
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Duruma göre akışına bırakacağım diyenler like :d
  • 25-12-2019, 20:19:24
    #5
    her gün ne yapıyorsam o günde onu yaparım.
  • 25-12-2019, 20:20:04
    #6
    R10 un anasayfasında, elim F5 tuşunda geçirecek gibiyim
  • 25-12-2019, 20:20:19
    #7
    İlk kez bu sene bu akşamdan farkı olmayacak düşüncesindeyim.
  • 25-12-2019, 20:20:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    https://youtu.be/RXynUJ0SVXw
  • 25-12-2019, 20:20:31
    #9
    SEO & PR 5421044962
    Evde

    Keşke arkadaşim olsada bende dışarı çıksam 😁