Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz?
42
●
1.434
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yılbaşını Nerede Geçireceksiniz?
1
2
3
4
5
26-12-2019, 11:19:58
#37
xemreg
evde
26-12-2019, 11:21:48
#38
Blanus
ptt
26-12-2019, 11:21:58
#39
akafo
Kabak tatlısı yapın, evi güzel süsleyin tek odayı. Partileyin
Geçen sene iyi eğlenmiştik bir mekanda ama bu sene evdeyiz
26-12-2019, 11:22:10
#40
kasirga098
Nöbette olucam
26-12-2019, 11:23:19
#41
dijitalartiz
Ertesi gün çalışmayacağım, The Witcher'ı o günü bekletiyorum. Bir gecede soluksuz izler yatar uyurum.
26-12-2019, 18:54:13
#42
Emirr
Her zaman ne yapıyorsam onu yapmaya devam edeceğim. Benim için farklı bir şey yok.
Çok yalnızım geceleri ağlıyorum
26-12-2019, 19:25:31
#43
burakeo97
evdeyim Allaha şükür kafamızı sokacak evimiz, başımızı yaşlayacağımız anamız var.
Çocukken heves ettim sokakta partide kiralık evde girmeye çok şükür hepsini yaşadık hevesimizi aldık.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler