• 26-12-2019, 11:19:58
    #37
    evde
  • 26-12-2019, 11:21:48
    #38
    ptt
  • 26-12-2019, 11:21:58
    #39
    Kabak tatlısı yapın, evi güzel süsleyin tek odayı. Partileyin

    Geçen sene iyi eğlenmiştik bir mekanda ama bu sene evdeyiz
  • 26-12-2019, 11:22:10
    #40
    Nöbette olucam
  • 26-12-2019, 11:23:19
    #41
    Ertesi gün çalışmayacağım, The Witcher'ı o günü bekletiyorum. Bir gecede soluksuz izler yatar uyurum.
  • 26-12-2019, 18:54:13
    #42
    Her zaman ne yapıyorsam onu yapmaya devam edeceğim. Benim için farklı bir şey yok.

    Çok yalnızım geceleri ağlıyorum
  • 26-12-2019, 19:25:31
    #43
    evdeyim Allaha şükür kafamızı sokacak evimiz, başımızı yaşlayacağımız anamız var.
    Çocukken heves ettim sokakta partide kiralık evde girmeye çok şükür hepsini yaşadık hevesimizi aldık.