GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evdeyim, yılbaşı için plan yapma alışkanlığım yada hevesim yok. Kısaca evde iş yaparım yada uzanır telefonla uğraşırım başka bişey yok.
zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi yere nasıl gidicen 2 kişi gitsen en az 1000 tl ye gelir.
Sizde haklısınız hocam her şey ateş pahası.

OnurhanKonak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duruma göre akışına bırakacağım diyenler like :d
abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her gün ne yapıyorsam o günde onu yaparım.
Shitric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 un anasayfasında, elim F5 tuşunda geçirecek gibiyim
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez bu sene bu akşamdan farkı olmayacak düşüncesindeyim.
Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde
R10 ailesi olarak evde ve forumda aktif geçeceğiz diye gözüküyor 😂



gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moskova
Ozaman şimdiden iyi eğlenceler hocam ☺️