Evdeyim, yılbaşı için plan yapma alışkanlığım yada hevesim yok. Kısaca evde iş yaparım yada uzanır telefonla uğraşırım başka bişey yok.
Bi yere nasıl gidicen 2 kişi gitsen en az 1000 tl ye gelir.
Sizde haklısınız hocam her şey ateş pahası.
Duruma göre akışına bırakacağım diyenler like :d
her gün ne yapıyorsam o günde onu yaparım.
R10 un anasayfasında, elim F5 tuşunda geçirecek gibiyim
İlk kez bu sene bu akşamdan farkı olmayacak düşüncesindeyim.
R10 ailesi olarak evde ve forumda aktif geçeceğiz diye gözüküyor 😂
Ozaman şimdiden iyi eğlenceler hocam ☺️