• 09-12-2019, 03:08:59
    #1
    Yaklasik 1 aydir Macbook kullanicisiyim. Ancak ne yaptim ne ettimse CTRL F5 in denki olan bi kombinasyon bulamadim. Surekli tarayici gecmisini silmek zorunda kaliyorum. Command + R yapiyorum ama o da ayni islevi gormuyor. Sitede yaptigim degisimler hemen gozukmuyor. Cok sinir bozucu... Yardimci olursaniz sevinirim.

    Bu arada alisamadigim icin satiyorum laptopumu. 2017 model 15" 256GB model. 2018 subat ayinda alindi. 2021 Mart'a kadar AppleCare+ garantisi devam ediyor.
    https://www.r10.net/ikinci-el/217740...-15-256gb.html
  • 09-12-2019, 03:20:18
    #2
    edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklasik 1 aydir Macbook kullanicisiyim. Ancak ne yaptim ne ettimse CTRL F5 in denki olan bi kombinasyon bulamadim. Surekli tarayici gecmisini silmek zorunda kaliyorum. Command + R yapiyorum ama o da ayni islevi gormuyor. Sitede yaptigim degisimler hemen gozukmuyor. Cok sinir bozucu... Yardimci olursaniz sevinirim.

    Bu arada alisamadigim icin satiyorum laptopumu. 2017 model 15" 256GB model. 2018 subat ayinda alindi. 2021 Mart'a kadar AppleCare+ garantisi devam ediyor.
    https://www.r10.net/ikinci-el/217740...-15-256gb.html



    cmd+Shift+R
  • 09-12-2019, 03:23:37
    #3
    Spaziale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]


    cmd+Shift+R
    Harikasiniz! Cok tesekkur ederim
  • 09-12-2019, 03:26:19
    #4
    edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harikasiniz! Cok tesekkur ederim

    Rica ederim
    kod yazıyorsanız eğer cihaza alışmaya çalışın derim. windows dan geçince bir süre alışmak sorun oluyor.
    Alışınca bırakmak daha da zor oluyor
  • 09-12-2019, 03:29:40
    #5
    Spaziale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim
    kod yazıyorsanız eğer cihaza alışmaya çalışın derim. windows dan geçince bir süre alışmak sorun oluyor.
    Alışınca bırakmak daha da zor oluyor
    Malesef.Kod yaziyor olsam MacOS'dan baskasina elimi bile surmem zaten. Daha cok grafik tasarim icin almistim ancak firsat bulamiyorum. Bu nedenle atil durumda kaldi laptop benim icin. Ufak tefek isler disinda daha cok dizi-film izlemek icin kullaniyorum sadece.
  • 09-12-2019, 03:34:22
    #6
    CMD+R olması lazım
    • edelweiss
    edelweiss bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-12-2019, 03:34:58
    #7
    edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef.Kod yaziyor olsam MacOS'dan baskasina elimi bile surmem zaten. Daha cok grafik tasarim icin almistim ancak firsat bulamiyorum. Bu nedenle atil durumda kaldi laptop benim icin. Ufak tefek isler disinda daha cok dizi-film izlemek icin kullaniyorum sadece.
    grafik + kod kısmında windowsdan daha stabil geliyor bana her türlü bencede satmayın hocam
  • 09-12-2019, 03:38:25
    #8
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafik + kod kısmında windowsdan daha stabil geliyor bana her türlü bencede satmayın hocam
    Kesinlikle performansina hic ama hic sozum yok. Ayni anda Illustrator, Photoshop ve Indesign kullandigimi bilirim. Bana misin demedi ama su var ki bu programlari surekli kullanmiyorum. Firsat bulamiyorum. Benden daha cok ihtiyaci olan, benden daha fazla kullanacak birisi satin almak isterse satacagim. Daha oncesinde Alienware R5 laptopum vardi. Cok kalin ve agir diye satmistim. Sonrasinda bi hevesle Macbook aldim ama Alienware ile yaptiklarimi yapamayinca biraz hayal kirikligi oldu. Istedigim zaman istedigim oyunu oynayamamak cok can sikici



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CMD+R olması lazım
    Ise yaramadi o kombinasyon. Dogrusu CMD+ SHIFT + R'ymis. Spaziale sagolsun
  • 09-12-2019, 04:09:01
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de yaklaşık 1 aydır aldım, evet alışması biraz zor ama gerçekten mükemmel bir şey
    Bu arada ben de merak ediyordum, öğrenmem iyi oldu.